zondag, maart 02, 2008

Eurosong

Ishtar, Sandrine en Brahim naar de finale, dat is mijn stoute voorspelling en ... waarom niet?

Een kleine voorkeur gaat uit naar Ishtar. Origineel, fris, mooi en helemaal anders dan alle andere. Brahim verrast en Sandrine is pure klasse. Volgende week hebben ze wel concurrentie van de Paranoiacs. 't Zal spannen. Wie wil ik graag naar het Eurosong? 't Is mij allemaal gelijk. Muziek en competitie, meer moet ik niet hebben.



Nutteloze weetjes:
* Op de begrafenis van de Russische chansonnier en guitarist Vladimir Vitosky in 1980 was er een lijkstoet van 10 kilometer.
* Professionele ballerina's verslijten zo'n 12 paar balletschoenen per week.
Gelukkig gaat het niet zo snel met onze loopschoenen.

Quotes
"Ik ben niet zo slim, hoe minder ik nadenk hoe beter."
Andy Roddick
"Ik heb een gescheurde spier in mijn oblique. Dat zijn je schuine buikspieren. Of, voor de sportjournalisten: die zitten ongeveer daar waar bij jullie je zwembandjes zitten."
Basketballer Jayson Williams

2 opmerkingen:

Bert zei

Niet te wild meedans/springen/shaken hé...
Vergeet je knie niet!

Anoniem zei

geef mij maar de Paranoiacs ...