donderdag, maart 06, 2008

"Interne" Cross

4km - 16'52" - 14,2km/hr - 4'13" p/km - GHS:172

Dit keer ben ik (weeral) te snel vertrokken zodat ik geen negatieve split maar een serieuze Positieve split had. Hopelijk kan ik zondag toch een stukske rapper lopen en daar zal Zico voor moeten zorgen. De knie perikelen zijn nog niet van de baan.

zo was het verleden jaar

Run4Eric :
Na mijn berichtje op mijn blog van gisteren kreeg ik al een mail van Nicky en Wilfried (VCF - Canicross) met de melding dat ze ook op de loopband zullen presteren. Op hetzelfde uur dan nog. Een wedstrijdje loopbandlopen tegen de voorzitter. Dat zal geen probleem zijn :-) ...
maar achteraf zal het oppassen zijn, een echte "vitaminekenner". Linda en ik zijn ook ingeschreven voor de "frietjes", een mens moet goed recupereren na de inspanning. Het zou natuurlijk fantastisch zijn mochten er nog meer canicrossers afkomen.

1 opmerking:

Anoniem zei

zijn frietjes wel gezond voor een sporthond?? :-)