zondag, maart 16, 2008

Morgen proberen

Vandaag was het nog een verplichte rustdag maar morgen probeer ik een half uur te joggen. Hoogstwaarschijnlijk op de piste of op een "grasparkoer" om toch maar een zachte ondergrond te hebben. Als dat meevalt kunnen we terug herbeginnen.

Nutteloze weetjes:
* De as van een gecremeerd persoon weegt gemiddeld iets meer dan 5 kilogram.
* Een menselijke foetus krijgt vingerafdrukken als hij 3 maanden oud is.


Quotes
"Ik zie mezelf wel eens op tv en dan denk ik: Sodemieter zeg, wat een dikke kop! Zeker met die breedbeeldtelevisies."
Schaatsster Gretha Smit
-----------------------------
"Als mannen ziek zijn, willen ze verzorgd worden. Als vrouwen ziek zijn, gaan ze vaak door. Mannen zijn gewoon watjes."
Wereldkampioene boksen Esther Schouten


In mijn mailbox; Aan de balie:
ADVOKAAT: Ben je met hem naar bed geweest in New York?
GETUIGE : Ik weiger te antwoorden op deze vraag.
ADVOKAAT: Ben je met hem naar bed geweest in Chicago?
GETUIGE : Ik weiger te antwoorden op deze vraag.
ADVOKAAT: Ben je met hem naar bed geweest in Miami?
GETUIGE : Neen.

Geen opmerkingen: