donderdag, maart 13, 2008

Vrijdag op donderdag

Vandaag is het een beetje vrijdag voor mij want morgen heb ik verlof! Ik mag van/voor mijn dochter chauffeurke spelen. Niet gelopen vandaag, morgen doe ik vanalles maar lopen is daar niet bij. Zaterdag is er dan de 10km op de piste die IVAC organiseert. 'k Zal erbij zijn, niet om te lopen maar om te helpen. Ondertussen zal ik de Gavertrimmers een beetje aanmoedigen want ze zullen het nodig hebben tegen de plaatselijke vedetten.


Lopen met zijn vriendje

Nutteloze weetjes:
* Onderzoekers stelden vast dat condooms die worden blootgesteld aan smog en ozon minder doeltreffend zijn.
Fijn stof zou ook niet zo positief zijn!
* Een gevulde grote olietanker die tegen zijn normale snelheid van 16 knopen vaart heeft minimum 20 minuten nodig om volledig tot stilstand te komen.

Quotes.
"Ivan Lendl komt alleen naar het net om je hand te schudden."
Tennisser Goran Ivanisevic
"Het haar van John McEnroe lijkt net bedorven broccoli."
Tennisjournalist Clive James (Boek: Harde Ballen - Richard Krajicek)

Geen opmerkingen: