maandag, maart 24, 2008

Negatieve test

Deze voormiddag een twintigtal minuten gaan lopen, ongeveer 3,5km en de knie is nog niet genezen. Morgen zal ik maar een afspraak maken met de arts en we zullen wel horen wat er verder moet gebeuren. Nochthans heb ik nu geen pijn en is de knie ook niet gezwollen.

Nutteloze weetjes:
* Slechts 1 kind op 20 wordt geboren op de dag die door de dokter werd voorspeld.
* Als het ruimteafval dat er momenteel rond de aarde zweeft tegen hetzelfde tempo blijft toenemen, dan zal een space shuttle tegen het einde van deze eeuw 1 kans op 10 maken om in botsing te komen met dit afval.


In mijn mailbox - op de rechtbank:
ADVOKAAT:Op de morgen van de 25e juli ben je te voet van je hoeve naar de eendenvijver gegaan?
GETUIGE:Ja.
ADVOKAAT:Dus je bent op enkele meter van de eendenren voorbij gekomen?
GETUIGE:Ja.
DVOKAAT:Is er je iets speciaals opgevallen?
GETUIGE:Ja.
ADVOKAAT:Goed, kan je aan het Hof vertellen wat je gezien hebt?
GETUIGE:Ik heb George gezien.
ADVOKAAT:Je hebt George gezien, de beschuldigde in dit proces?
GETUIGE:Ja.
ADVOKAAT:Kan je aan het Hof vertellen wat George aan het doen was?
GETUIGE:Ja.
ADVOKAAT:Wel, kan je het zeggen alstublieft?
GETUIGE:Hij zat met zijn spel in één van de eenden.
ADVOKAAT:Zijn "spel"?
GETUIGE:Je-weet-wel, zijn l... Ik wil zeggen zijn penis.
ADVOKAAT:Je bent voorbij de eendenren gelopen, er was voldoende licht, je was nuchter, je ziet goed en je hebt duidelijk gezien wat je ons uitgelegd hebt?
GETUIGE:Ja
ADVOCAAT:Heb je hem iets gezegd?
GETUIGE:Jazeker.
ADVOKAAT:Wat heb je hem gezegd?
GETUIGE:"Dag George."

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ADVOKAAT: En zei hei iets terug?
GETUIGE: ja
ADVOKAAT: Wat dan wel?
GETUIGE: kwak

Anoniem zei

Ik moet hier ook enorm op de tanden bijten om niet te gaan trainen.
In rust voel ik zelfs nog iets dus zeker niet goed om nu te gaan trainen.
Inderdaad misschien best eens bij de dokter langsgaan.

Anoniem zei

Hopelijk zijn de knieproblemen snel van de baan. Ik snap dat het moeilijk is om niet te lopen. Toch proberen niet te snel te beginnen. het heel verstandig om langs te gaan bij de dokter!