maandag, maart 03, 2008

Duurtraining

9km - 51' - 10,6km/hr

Duurtraining richting park van Evere (Triton zwembad) en halverwege had ik zin om terug te keren. Serieus pijn in de knie. Toch maar doorgebeten en de pijn is dan langzamerhand verdwenen. Zelfs nu achteraf kan ik niet zeggen dat het pijn doet. Maar niet "getrunt" - ik blijf doorlopen. Ofwel gaat het over ofwel gaat hij volledig naar de knoppen en dan kan ik deftig ingrijpen, desnoods met een periode van "niet-lopen".

Voor de Belgische Eurosong inzending heb ik de indruk dat de Paranoiacs op veel sympathie kunnen rekenen. Ook mijn stem kunnen ze krijgen.

Volume volledig open, ook al zit je op uw werk -laat uw collega's maar meeRocKen!-
en SHOUT IT "MEE"!!!



1 opmerking:

Anoniem zei

alle telefoonnummers die ik heb zullen de komende zondag gemobiliseerd worden!
The Paranoiacs rock!