zondag, maart 23, 2008

Zalig Pasen


In tegenstelling met gisteren heb ik vandaag wel een stapke naar buiten gezet en nog wel met mijn loopschoenen aan! Niet om te joggen maar wel om mijn 2 viervoeters uit te laten. 't Is niet omdat baaske gekwetst is dat de 2 bobbies niet willen ravotten.
't Was een ideaal weer, een heerlijke lentezon, meer moet dat niet zijn om een dik uur te wandelen en stokken weg te gooien. Zico is onvermoeibaar zolang hij maar stokken (of ballen) kan gaan halen. Hem laten poseren voor een foto is voor hem "werken" ook al duurt het maar 30 seconden.

Chippie daarentegen kan gerust 30 minuten poseren en het water dat ze op verplaatsing kan drinken is alleen maar lekker als ze er met haar 4 poten kan instaan.

Met de sportschoenen aan kon ik het natuurlijk niet laten om enkele meters te lopen. Geen pijn meer, morgen doe ik een serieuzere test zonder honden.

Nutteloze weetjes:
* Sommige Chinese en Amerikaanse alligators overleven de winter door hun hoofd in ijs te bevriezen. Enkel hun neus steekt eruit om te blijven ademen.
* Dolfijnen slapen altijd maar half. Zo slaapt slechts één hersenhelft en is maar één oog gesloten. Ik ken zo'n mensen. Op 't werk is er maar één hersenhelft die wakker is, de andere helft slaapt. Maar hun 2 ogen zijn wel open, straf!

Al lang geleden dat er een muzikaal parelke te beluisteren viel. Dit is wondermooi en doet me ook denken aan J. Cash
Beirut - Nantes: blijf luisteren, 't wordt alleen maar mooier en mooier. En als je het maar niks vindt, zeg me dan wat ge wel graag hoort. Kan maar bijleren en 't komt het misschien op deze blog. En ik hoor alle genres graag, als 't maar goe klinkt. Euh ... Frogers, Bauers, Fabry's en dergelijke maken wel een mindere kans om op dit blog te komen!

Geen opmerkingen: