dinsdag, maart 25, 2008

Olland boven

Vandaag was het druk (altijd na een lang weekend) en dus geen tijd om zelfs maar een afspraak te maken bij den dokter. Het heeft natuurlijk ook te maken met mijn aangeboren nonchalance in zo'n zaken. Aan iedereen zeggen dat ze niet te lang moeten wachten om naar de dokter te gaan maar zelfs het altijd maar uitstellen. Morgen doe ik het.

Olland boven!!!
Eén van de beste exportprodukten, van het allerbeste en een zeer hoog niveau. Zou ik nog eens live willen bezig zien. Claw boys Claw - Rosie.



Ollandse "Quotes"
"Het laatste punt is cruciaal."
Tennisser Jan Siemerink op de vraag van presentator Wilfred Genee wat er cruciaal is om een wedstrijd te winnen (Boek: Harde Ballen - Richard Krajicek)
-----------------------------
"Als ik moet kiezen tussen een vrouw of een man als coach dan kies ik voor de vrouw. Het voordeel is dat een vrouw beter hoorbaar is op de kruising. Ze schreeuwen harder."
Schaatser Bob de Jong (Aktueel) Niet alleen in het schaatsen!

Nutteloze weetjes:
* Het hart van een garnaal bevindt zich in het hoofd.
* In Texas is er een garnaalsoort die tot 60 centimeter lang kan worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

CBC, bekend geworden met een rustig nummer: "Rose". Heb er wss nog een cassetje van liggen met materiaal van in de jaren 80. Other stuff zunne!