zaterdag, maart 08, 2008

't Rood Kruis

Deze namiddag was er een bijeenkomst voor alle bloeddonoren van Izegem. Samen met Jan en dames zijn we er naartoe geweest om een bakske koffie te drinken. Dat ze er ook "vitamientjes" serveerden was leuk meegenomen natuurlijk, teveel koffie is niet gezond. Er werden medailles uitgereikt aan verdienstelijke "bloedgevers" en er was ook een tombola voor bijna iedereen. Ik was er ook bij, bij degenen die geen prijs hadden. 'k Ben zeker dat ik volgend jaar wel prijs heb!

Ook IVAC deed het vandaag schitterend. 53 sportievelingen sprongen rond 10.00hr in het zwembad om 10' te zwemmen of rond te dobberen. De strijd om de sportiefste ploeg is goed gestart. Ik was er niet bij, jammer want ik had nochthans voorzien om sedert vele jaren nog eens in het water te springen. Maar de veiligheid primeert altijd bij mij en aangezien ik mijn "safety-duck" niet kon vinden heb ik mijn kat gezonden.

Geen opmerkingen: