donderdag, maart 27, 2008

Brigandsloop

Nog altijd geen dokter gezien maar de pijn en het raar gevoel in de knie lijkt mij verdwenen. In het weekend probeer ik eens een kort duurloopje. Valt die mee dan kunnen we terug herbeginnen. Valt die tegen dan ga ik volgende week naar de dokter. Zaterdag zal ik de IVAC-ers en bloggers en canicrossers gaan aanmoedigen te Ingelmunster waar ze deelnemen aan de Brigandsloop.

Nutteloze weetjes:
* De nummerplaat van de Volkswagen die op de cover van de Beatles-plaat Abbey Road stond was 281F.
* Het wereldrecord typen staat op naam van Violet Gibson Burns. Zij hield het 264 uur aan één stuk vol.
Misschien een uitdaging voor de bloggers!

Een ode aan de meisjes, vrouwen, dames. Een muzikaal parelke van
Moments & Whatnauts - Girls.

1 opmerking:

RunningRonald zei

ik hoop dat het weer snel goed komt met je knie!

Trouwens: wat een geweldig nummer weer.. oh.. de tijd van disco & soul.. super!