woensdag, maart 19, 2008

Geen blogje

Normaalgezien -een toestand die zelden voorkomt- probeer ik iedere dag een klein "résumeetje" te bloggen op mijn electronisch dagboekje. Zelfs als er niets te "zeveren" valt (= niet kunnen lopen wegens kwetsuur) , doe ik de moeite om iets te bloggen.
Gisteren dus geen "gezever" (zou Wim Opbrouck zeggen) en dat is de schuld van Standard en Gent. ALs er 's avonds voetbal is op TV dan word ik steevast verbannen naar boven (= slaapkamer). Gisteren (en vanavond dus) was dat weeral het geval. Onder de lakens, in het pikkedonker kijk ik dan helemaal alleen naar het matchke. Als dat een spannend en mooi matchke is (van Club Brugge bijvoorbeeld) dan kan ik zonder moeite wakker blijven. Gisteren heb ik de 2-0 nog gezien, de 2-1 niet meer en ergens in de verte heb ik nog iets opgevangen van de 2-2. Daarna was het gedaan en ben ik vertrokken om ergens in een ver land wereldkampioen canicross te worden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben wel wakker gebleven ... met plezier heb ik Gent zien terug komen ... en ik ben dan ook geen wereldkampioen canicross geworden hé :-)))

Ralf, Loris en Kappo zei

Zeg, hoe doet ge dat, naar de slaapkamer verbannen worden??? Ik krijg mijn wederhelft en 2 cockers niet weg uit de living :-(

Groetjes,

Ann

Stefaan zei

U zou moeten weten wat de beloning is ...

Anoniem zei

Zelfde scenario ten huize spencer :
voetbal kijken in de slaapkamer.
die 2 - 0 heb ik nog gezien, ben dan ingedommeld en toen ik terug wakker werd was het verdorie 2 - 2 ipv. 5 - 0.
't Was een wedstrijd met gemengde gevoelen.
Eigenlijk moesten Kortrijk en Cercle hier spelen, hé.
Die beloning geven ze hier bij FC De Kampioenen :-)