vrijdag, maart 14, 2008

Bio-RHUMAL

Canicrosser L. C. die me afgelopen zondag met "tristesse" in de ogen zag rondslenteren op de cross te Vilvoorde had het wellicht gezien:"Den Tienne loopt niet, hij zal wel weer gekwetst zijn". Bio-RHUMAL was wat hij al heel lang nam en wat hij mij aanraadde.

Het -hopelijk wondermiddel- is een Glucosamine Sulfaat dat voor gezonde en soepele gewrichten moet zorgen. Glucosamine is de basis grondstof die nodig is voor de opbouw van het kraakbeen. Linda is zo vriendelijk geweest om bij de plaatselijke poedermengster dit pilleke mee te brengen. En zie, voor een kleine 50 euro! krijg ik nu een superknie. Toch redelijk wat geld maar ik moet eerlijk toegeven dat ik voor enkele maanden verder kan. Het valt dus allemaal goed mee.

Binnen enkele dagen laat ik weten als de Rhumal een positief effect heeft gehad op mijn "voetbal-geteisterde" knietjes.

Morgen ben ik terug te vinden naast de piste te Izegem alwaar de plaatselijke vedetten de 10km zo snel mogelijk zullen af werken. IVAC staat zoals altijd garant voor een nette organisatie. 25 ronden aan een hels tempo en ze zijn er vanaf. Iedereen is natuurlijk welkom om deel te nemen of om de atleten aan te moedigen.

2 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Ik heb ook iets in die zin genomen en dat werkt wel. Dus hopelijk voor jou ook. Succes ermee!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Wij dachten vorig jaar dat het voor Cujo gedaan ging zijn met Agility spelen, zijn gewrichten begonnen nl. te protesteren. Ons werd ook aangeraden glucosamine te geven, en wat blijkt... ? Hij huppelt weer rond als een jong veulen ! Blijkbaar moet het eerst een tijd getest worden (10j?) vooraleer de resultaten officieel mogen aanvaard en als bewezen geacht worden, maar voor ons was het alvast positief !