maandag, februari 02, 2009

Out of "running"

Vrijdag voelde ik het al "kriebelen".
Zaterdag -cusrsusdag te Steenokkerzeel- was ik serieus mottig. Zweten en toch koude voeten en handen.
Zondag de ganse dag in bed en enkel 2 tassen melk met honing binnengekregen.
Maandag gaan werken, 't is al beter.
Vanaf woensdag misschien eens proberen om te lopen.

Vandaag te horen gekregen op 't werk. Cursus in Duitsland (Munchen) van 14 sep tot 20 okt. Inderdaad de Leiemarathon valt daarin. We zullen zien.

Nutteloze weetjes:
* Het oog van de struisvogel is groter dan zijn hersenen. (ik ken mensen met hetzelfde probleem)
* Zeesterren hebben geen hersenen. (zulke mensen ken ik ook)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kan misschien aan De Crem vragen om een privé F16 in te leggen, zodat je op tijd bent voor de Leiemarathon.
Kwestie van prioriteiten ...
Geen probleem, in Wevelgem is er een luchthaven.

Anoniem zei

Zoals Frank al zei een privecharter de oplossing!

Anoniem zei

Ik heb net gebeld met de organisatie van de Leiemarathon ... ze annuleren alles als jij niet komt.
Hey; doe ons da niet aan hé!!

Anoniem zei

zeester , gelukkig ... ik ben niet alleen op de wereld :-)