dinsdag, februari 03, 2009

Herbeginnen

Morgen herbeginnen we weer met de trainingskes. De ziekte is uitgeziekt en 'k ziet weer zitten. Hopelijk kan ik voor een oplossing zorgen om de Leiemarathon ook dit jaar op mijn "palmares" -wat een woord voor een loperke als ikke- te zetten. 'k Zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ze heel het spel aflassen door mijn afwezigheid. (alléé volgens Geert - benieuwd naar mijn nieuw vlagske)

Hopelijk zal Frank Spencer vlug de nieuwe minister van Defensie worden want ik denk niet dat de huidige een F-16 zal inzetten voor Devillage.

Wat Munchen betreft. Tijdens de periode dat ik er op cursus ben (sep-okt) zijn de bierfeesten volop bezig. Is dat eventjes tegenslag hebben. Op 11 oktober is er zelfs de Marathon van Munchen.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

De marathon van Munchen net effe anders dan de Leffeloop;-)

Anoniem zei

Succes met je trainingen en dank voor je steun !!!
Grtzzz Gwen.

Anoniem zei

Hoezo ... er stond toch een Pools vlaggeske ...
Etienne, minder bier drinken ... ;-)

RunningRonald zei

dit ziet er meer uit als een biermarathon! maar idd geen leffe