zaterdag, februari 28, 2009

Vive le vélo

Vandaag de laatste cursusdag "Arbitrage schieten" achter de rug. We zijn weer iets wijzer geworden. Nu is het de kunst om de opgedane kennis niet te vergeten.

Morgen een toerke lopen of een toerke fietsen. De keuze moet nog gemaakt worden. De fiets staat klaar maar ook de loopschoenen staan niet ver. 01 Maart zal ook de officiële start worden -de 951ste- van mijn voorbereiding op de lange afstandswedstrijden en ook op het nieuwe canicross-seizoen. Misschien een onmogelijke combinatie (lang/traag en kort/snel) maar 2 sporten die ik te graag doe om ééntje te laten schieten. Ge kunt 't er maar deugd van hebben zou m'n meterke gezegd hebben. Surtout nadien heb ik er deugd van.

Een muzikaal parelke voor Koen die blijkbaar een liefhebber is van The Sweet: Ik had in mijn "wonderjaren" net zo'n mouwloos truike zoals zanger Brian Connolly er eentje aan heeft. Zo'n gele broek heb ik nooit gedragen. Blauw en zwart waren meer mijn kleuren. Koen, over welke Little Willy zijn ze hier bezig?

1 opmerking:

Anoniem zei

't Zal wel nen blauw-zwarten zijn. Bij paars-wit zijn het allemaal Great Willy's... Trouwens, dit liedje werd vertaald door Johny Turbo in het West-Vlaams: SLEKKE..