woensdag, februari 25, 2009

BK Cross Masters 2009

Vandaag rusten om voldoende energie te hebben voor de cross te Grobbendonk van morgen. Daar zal ik deelnemen aan het BK voor Masters (niet de "oude" maar de "ervaren" lopers).
Om 1130hr zal het startschot weerklinken en dan begin ik aan mijn +/- 6.725km over asfalt en zandwegen. Vorig jaar was de overwinning voor ene Gino Van Geyte.

Op mijn MP3 heb ik een nieuwe lading parelkes geplakt, allemaal een beetje van het tragere genre. Ideaal om lange afstanden te lopen of om 's morgens weg te dommelen op de trein. Dit is nodig als er in de nabije omgeving (meestal) dames zitten die voor de 62ste keer hun levensverhaal moeten vertellen ... met een volume die hoog genoeg is om ook de machinist te laten "meegenieten".

Ondere andere the very best of "Al Green, Otis Redding en Sam Cooke" kunnen mij 's morgens en tijdens het lopen in hogere sferen brengen.

Luister en geniet, 3 uitzonderlijk mooie parelkes.

Smoke Rings - Sam Cooke, prachtig.

Otis Redding - Satisfaction, The Roling Stones hebben ooit een verdienstelijke cover uitgebracht.

Al Green - How can you mend a broken hart! What makes the world go ...?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes morgen op het BK...dat vol toppers zit.

Anoniem zei

Ik duim voor een goed resultaat !!!
Tipje : noteer misschien de levensverhalen van die rijpere dames, je kan er willicht later een roman overschrijven ... een triller of een levenslied voor op de MP3.

Groetjes en succes