dinsdag, februari 24, 2009

BV's op bezoek

7,200km - 50'15" - 8,60km/hr


Deze keer een supertrage duurloop met de collega's. Eentje moest wel traag lopen -op advies van de dokter- maar dat is geen probleem om samen met hem te lopen. We passen ons aan en 'k ben soms content dat het eens wat trager mag. Meer tijd en adem om te babbelen.

Na Vitalski, Geert, Pieter Jouke (BO = bekende Ollander), Ronald, Frank Spencer , Koen de marathonloper en andere bekende bloggers -zie maar in het lijstje links allemaal beroemdheden in bloggerland- kreeg ik vandaag het bezoek van Nico Mattan. Bekenden op bezoek, waar heb ik dat aan te danken. Zeker niet aan de onderhoudende en wetenschappelijk opgebouwde verhaaltjes. En al zeker niet om de training en wedstrijdresultaten te bekijken van een superatleet. Eerder toevallig en via via, door op een paar verkeerde toetsen te drukken of per ongeluk hier terechtgekomen me dunkt.

Maar nu we toch bij Nico terechtgekomen zijn, ieder jaar organiseren ze de "Toer van Mattan" in St-Eloois-Winkel. Een mooie en goed georganiseerde fietstocht. Al enkele keren deelgenomen en 't was dik in orde.
Verdorie ... zou dat de reden zijn van zijn bezoek. Goedkope reclame voor zijn fietshappening. Ik gun het hem.

Nutteloze weetjes:
In mijn mailbox: lachen met Limburgers:

Alle melkpakken moeten in de Limburg uit de rekken.
De tekst 'hier openen' moet vervangen worden door 'thuis openen'.

Een Limburger verdwaalt in een bos. Hij heeft al herhaaldelijk 'help'
geroepen. Plots botst hij op een andere wandelaar, toch ook wel een
Limburger zeker. Het volgend gesprek begint:
Ronald: Ich ben verloore geloope.
Geert: 'Ja, ich ook.'
Ronald: 'Ich heb al eens help geroepen.'
Geert: 'Ja, ich ook.'
Ronald: ' Wille we eens samen roepen ?'
Geert: 'Ja, da's goed.'Een, twee, drie:
'S-a-m-e-n, s-a-m-e-n.'
(Dit zou zich ook op een marathonparkoer kunnen afspelen!) :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

weet je dat ik ooit eens samen met Ronald bijna verloren ben gelopen in Brussel?
Uiteraard hebben we toen niet 'SAMEN' geroepen ... ah nee; in Brussel kom je verder met 't Frans, vandaar de kreet 'ENSEMBLE' ;-)

Anoniem zei

De toer van Mattan ken ik ook ... en achteraf uiteraard de nodige vitamientjes recupereren in "de kleine Meers" in Winkel.
Heerlijke plek !