zondag, februari 22, 2009

Doopfeest van Emelie

Een flinke Emelie.
Zoals verwacht is het lopen dit weekend in het doopwater gevallen. Zaterdag was volledig voor Emelie. Klaarzetten van de zaal (kasteeltje te Lendelede), klaarmaken van de hapjes, proeven van de dranken. 't Is allemaal zeer goed meegevallen, iedereen was zeer tevreden en ... dan ben ik ook tevreden. Ik had als taak om tot de laatste te blijven vanwege de "veiligheid". Als iedereen terug naar huis was vertrokken moest ik zorgen dat alle lichten en vuren werden gedoofd. Veiligheid boven alles en als ik daarvoor mijn bed moet missen en moet wachten tot iedereen weg is dan doen we dat hé. :-) 'k Was trouwens niet alleen om Sofie en Bart bij te staan, integendeel. Emelie heeft veel hulp gekregen van dochters (met hun ventje) Kathy en Laura + vele anderen die in de loop van de avond meegeholpen hebben in de keuken. Ik zat nogal vaak in de keuken en ook wel een beetje in de zaal om foto's te nemen. En hoe later het werd hoe meer ik aan de party-tafel werd aangetroffen (zeggen ze).
You'll always find me in the kitchen at parties -
t Was dik in orde.

Zondagvoormiddag was ik (+ de anderen) weer present om den boel op te kuisen. Geen tijd dus om te lopen.

@Geert: inderdaad, mijn excuses om niet te lopen getuigen van niet veel ... En alle schuld op mijn knie steken was inderdaad een gemakkelijk excuus. :-) Maar ik beloof beterschap. Vanaf nu hé
De fiere Peter Marcel & fiere Meter Linda

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja...geamuseerd heb jij je wel...altijd leuk hé zo een doopfeestje.Maar ik zou toch proberen een gaatje te vinden om te trainen.