dinsdag, februari 10, 2009

Normaalgezien is ...

... één van mijn geliefkoosde en waarschijnlijk meest gebruikte titels.

Normaalgezien ging ik deze avond nog een rondje gaan lopen. Maar als ik thuis kom is mijn eerste werk (normaalgezien) de honden een bezoekske brengen en hen de nodige drank en spijs verschaffen. Ook hun sanitair hoekje (een stuk van de tuin) moet onder handen genomen worden. Dit vriendenbezoekje neemt toch eventjes tijd in beslag want ze hebben de ganse dag hun baasje moeten missen. Na hun eetmaal is hun enthousiasme voor hun baasje echter heel wat minder.
Tijd om terug naar binnen te gaan en om mijn loopplunje aan te trekken. Dochter Laura vroeg of ik eerst nog wilde mee-eten, ze ging er net aan beginnen en 't zou niet lang duren. <Geloof nooit een vrouw die zegt dat het niet lang gaat duren>
Om haar niet te kwetsen in haar kookkunst heb ik mij bereidwillig gevonden om haar experimenten te proberen. 'k Ben trouwens vader wat synoniem is voor "lijdend voorwerp". Ze heeft een nogal aparte manier van eten klaarmaken. Zoals alle vrouwen kan ze namelijk verschillende zaken doen op hetzelfde moment. (koken, tv kijken, telefoneren ...) Na dit spetterend festijn -u had de keuken moeten zien- kon ik onmogelijk gaan lopen. Eten eventjes laten zakken. Nu zit het eten waar het moet zitten maar de goesting om te gaan lopen zit niet meer waar hij eerst zat.
'k Zal morgen wel gaan lopen, normaagezien.

Nutteloze weetjes:
* Volgens de wet mag in BAHREIN een dokter van het mannelijke geslacht een vrouw aan een gynaecologisch onderzoek onderwerpen, zonder echter haar genitaliën te bekijken, tenzij via reflectie in een spiegel.
* In INDONESIE wordt masturbatie gestraft met onthoofding

1 opmerking:

Anoniem zei

mijn tandarts is van plan om gynaecoloog in Bahrein te worden ...