woensdag, februari 04, 2009

20km van Brussel

6.62km - 37'19" - 10.64km/hr


Een rustige duurloop te Evere, een toerke rond de Nato. Helemaal alleen en dan kon ik eens mijn eigen tempo bepalen. 't Was al enkele dagen geleden maar het was een goed trainingske. Morgen doe ik mee aan een 4km wedstrijd. Rustig starten en op het einde eens zien hoeveel ik nog over heb.

De kogel is door de kerk, ik heb positief geantwoord op de vraag van ultra- en marathonloper Ivan Hostens om pacer te zijn tijdens de 20km van Brussel. Een nieuwe wending in mijn loopcarriere :-)
Ivan ken ik reeds lang en voor hem wil ik dit zeker eens proberen. Ik (samen met 2 andere pacers) zal de groep van 2hr op sleeptouw nemen. Dat is toch het idee.

'k Ben tevreden met deze nieuwe "mogelijkheid" en zie er naar uit. Nu ben ik wel verplicht om teblijven trainen.


Verloren beroepen

Izegem heeft er nog één. De belleman; de nieuwsbrenger in tijden zonder TV, Radio, GSMs ...

6 opmerkingen:

Jogginggirl zei

Hopelijk zonder hond dan, want met al die balonnen en mensen om je heen wordt het nogal drukjes... allee gefeliciteerd met uw eretitel van pacer he !

Anoniem zei

da ziet er mij geen gemakkelijke job uit met het gedacht te weten dat je daar moeilijk vlak kan lopen

Anoniem zei

Mooie taak om daar te hazen!! Wel lastig op zo´n moeilijk parcours!

Anoniem zei

"Aandacht, aandacht ... de groep van 2 uur komt zo dadelijk voorbij ... je kan de pacers herkennen aan hun hond ..."
Ik denk wel dat ik dat zou kunnen, zo belleman spelen :-)

Anoniem zei

ik hoop dan dat ik je zal kunnen volgen ! :-)

Anoniem zei

Hoi, ik zou de 20km van Brussel graag lopen met mijn border, weet iemand of dit is toegestaan?