donderdag, februari 05, 2009

Mooi weerzien

4km - 18'01" - 13.32km/hr

Een kleinschalig crosske waar ik redelijk tevreden over ben. 'k Ben tenslotte nog niet zo lang bezig na mijn winterslaap. Een redelijk tempo en dit kunnen aanhouden tot op het einde. Goeie vriend Patrick D achter mij kunnen houden en dat doet altijd een beetje deugd :-)

Morgen ga ik -normaalgezien- weer eens meetrainen met IVAC. 't Is ook al een poosje geleden.

Aangeschaft via De Morgen: "Onder het plaveisel het moeras" van A.F.Th van der Heijden.

Mooi weerzien.
Als ik 's avonds terug naar huis spoor, Brussel richting Izegem, dan heb ik in Kortrijk ongeveer 25' om a: een brood te kopen, b: een Bellegemse bruine te drinken in het fantastisch kafaat "Den Bras". Aangezien Linda deze avond zich ontfermde over ons dagelijks brood had ik een tijdsoverschot die ik nuttig moest invullen. Vergeet niet, verloren tijd is nooit meer in te halen, 't blijft altijd verloren hoe hard je ook u best doet!
't Werd dus een bruine. De cafébaas, Pierre L, had ik al een paar keer goed bekeken (ook tijdens mijn vorige bezoekjes) en ik wist gewoon dat ik die gast kende. En wat blijkt, na ettelijke bezoekjes en bruintjes (1 per avond) ... bleek dat we gewoon schoolvrienden waren geweest met de allerbeste herinneringen aan onze wonderjaren. Hij had me aangesproken, zelf zou ik het nooit durven wegens overmatige verlegenheid. We hebben afgesproken om het gesprek te hervatten met wat meer tijd (in 't weekend) of ik zal gewoon wat langer blijven en een paar treinen later richting Izegem reizen. 'k Zal er dus voor zorgen dat Linda genoeg tijd heeft om een zeer lekker brood te gaan kopen.

1 opmerking:

Anoniem zei

goed gelopen ... en zeggen dat de eerste prijs een brood was!