maandag, februari 16, 2009

7,500km - 49' - 9,18km/hr

Rustige duurloop naar Evere Park samen met Denis. Denis heeft zich ook een Geonaute aangeschaft -dezelfde als deze waar ik mee loop- en op het einde van onze training was er een verschil van 100m. Eén van de 2 is een "foefelaar". Om u te helpen bij het raden, Denis is van het ander taalstelsel ... grapje :-)

Laatst aangeschaft boekske via "De Morgen": Villa des Roses van Willem Elsschot.

Het lezen zal trouwens een serieuze achterstand oplopen aangezien ik nu een tijdje in de lijvige NIKON handleiding zal zitten bladeren. Geen vlotte lectuur.

Nutteloze weetjes:
* Elke dag valt er zo'n 10 ton ruimtestof op Aarde.
* De gemiddelde meteoor is niet groter dan een zandkorrel.
* Zowel Hitler als Napoleon hadden slechts 1 testikel.

3 opmerkingen:

Jogginggirl zei

de foto's met uw nieuw machien staan intss op facebook wellicht ?

Anoniem zei

Ik heb voor mijne D80 een duidelijk leesbaar boekske gekocht; handleidingen begin ik niet aan (ik ben daar niet slim genoeg voor ...)

Anoniem zei

Die toestelletjes,daar kan al wel eens verschil op zitten hé. Je bent goe bezig zo te zien. Succes.
Groetjes Natalie