donderdag, februari 19, 2009

Rustdag & Facebook.

Wat doet men op een rustdag; niet lopen en veel werken hé.

Er gaat geen dag voorbij of er staat wel iets in de krant over Facebook. Nu zouden de voorwaarden veranderd zijn, eens op facebook altijd op facebook (voor eeuwig) zelfs na het "deleten" van uw Facebook. De starter van Facebook zou inmiddels ingebonden hebben en de "oude" voorwaarden/regels terug eerbiedigen. Een betere communicatie zou in de toekomst problemen moeten vermijden. jajaj :-)

Nutteloze weetjes:
Izegems voe nie Izegemnoars:
*droenkeléte = (tip: denk aan blogsters die lopen - grapje)
*dullebette = (tip: denk aan blogsters die lopen - geen grapje)
*'n Vrommins me pak an = (tip: denk niet aan blogsters die lopen - geen grapje)
morgen de oplossing.
Bron:"1001 maal Izegems" van Rudy Balcaen, Jan & Ward Bogaert. Drukkerij Bogaert Izegem)

* De gemiddelde regenworm heeft 248 spieren in zijn hoofd.
* Wereldwijd zijn vleermuizen de belangrijkste natuurlijke vijanden van nachtinsecten.


Nostalgisch parelke om op uw mp3-playerke te zetten en ontzettend hard te lopen.


Sweet - Fox on the run!

6 opmerkingen:

RunningRonald zei

wow, over golden oldies gesproken.. die heb ik in eeuwen niet meer gehoord.. maar ja.. was ook maar een broekie van 6 in 1975

Anoniem zei

Nog een poging:
Vrouw die stevig gedronken heeft.
Een "tettertante"
Een vrouw die van aanpakken weet.Werken bedoel ik dan;-)

Anoniem zei

elke dag lees ik wel nieuwe redenen om niet op facebook over te stappen

Anoniem zei

Voor facebook heb ik niet zoveel tijd. Bloggen lukt mij nog wel.

Anoniem zei

foutje in je marathonpalmares: 2x LPM op 13/01/2008 ;-)

Anoniem zei

Dit is mijn één van mijn lievelingsnummers (in mijn top 10 aller tijden)!