maandag, oktober 01, 2007

Naar de dierenarts

Niet dat mijn honden ziek zijn maar het was tijd voor de jaarlijkse vaccinatie voor de 2 "prijs(ige)beesten". Chippie kreeg een 2de kado, de prikpil. Dit is nodig anders is het feest in de tuin van Zico. Hieronder nog een sfeerbeeldje van de canicross te Kortenberg. Duidelijk dat het beste er hier al af was. De portrettentrekker zou me eens moeten "nemen" in het begin van de cross. Het verschil met vorige week: Mijn hond (Zico) loopt voor mij!


Nutteloze weetjes:
* Het condoommerk "Ramses" is genoemd naar farao Ramses II. Hij had meer dan 160 kinderen.
* Elvis Presley had een tweelingbroer die Garon heette. Hij stierf tijdens de geboorte. Daarom is Elvis' middelnaam 'Aron', als eerbetoon aan zijn broer.

In mijne mailbox:
Komt een Limburger bij de dokter. Zegt de dokter: "Lang niet gezien". "Klopt", zegt de man: "ich ben siek geweeeees."

1 opmerking:

Anoniem zei

ik zou dus nooit mijn condoommerk naar zo iemand noemen hé ... 160 kinderen !!!