maandag, oktober 22, 2007

Slechte chronometer

Vandaag zelf geen sport gedaan maar wel geassisteerd bij het afnemen van de sporttesten. Alles verliep zeer goed tot we begonnen met de afsluitende loopproef. Na het startsein wou ik na de eerste ronde de tussentijden meedelen aan de lopers maar tot mijn grote verbazing stond de chrono nog op 0000000000000 (allé veel nullen). Batterij zo goed als leeg, er zat niks anders op dan de lopers te laten stoppen. Gemor en geklaag natuurlijk, ik begrijp ze! Ik had gelukkig nog een 2de chrono, had ik ze maar beiden gestart. Na wat rust begonnen ze dan voor de 2de keer aan hun test over 6 ronden. Gelukkig was mijn chrono uitgevallen in de eerste ronde, 'k had het niet graag meegemaakt dat hij stilviel in de laatste ronde. In 't vervolg, altijd 2 chrono's!


Sfeerbeeld uit Peizegem:
Toen ging alles nog goed, snelle start, hoog tempo tijdens de eerste 2000m, maar daarna was het licht aan het uitgaan en waren de laatste 500m te vergelijken met een schemerlichtje. Wedstrijd niet goed opgebouwd! Komt ervan als je het parkoer niet verkend.

Nutteloze weetjes:
* Het woord samba betekent "navels tegen elkaar aanwrijven". Voor de profiteurs, goed gelezen, enkel de navels!
* Slechts 1 kind uit de eerste klasse overleefde de ondergang van de Titanic niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

komt ervan als je reeds op jeugdige leeftijd over de samba drommt in je kajuit ...

Anoniem zei

Een geluk bij een ongeluk dat het in de eerste ronde was dat er problemen waren.