vrijdag, oktober 19, 2007

Dubbele training

AM: 50' trage duurloop (+/- 8km).
PM: 10,8km - 52'40" - 12,3 km/hr - GHS:163
Ronde 1: 7,2km - 37'01" - 11,7 km/hr
Ronde 2: 3,6km - 15'20" - 14,1 km/hr

Deze morgen een vlotte rustige duurloop met de collega's. 's Middags hadden we onze 3-maandelijkse gezamelijke maaltijd - kaas en wijn! Alhoewel ik het sober heb gehouden -in vergelijking met mijn vroegere, jeugdige jaren- zat het toch nog een beetje in de benen. De opwarmingsronde 's avonds vond ik al redelijk rap.

Het weekend: vanavond Kamagurka, Desperate Housewives en misschien nog Swimming Pool (als ik nog wakker ben). Zaterdag rusten om zondag er nog eens een lap op te geven te Peizegem.

Sedert vandaag weten we ook waar het Europees Kampioenschap Canicross volgend jaar doorgaat. Dit keer gaan we naar het land waar de sterkere canicrossers wonen, namelijk Tjechië! Het plaatsje heet Decin en het ziet er niet slecht uit. Misschien dat ik volgend jaar het eens zal wagen om de kleuren te verdedigen van de VCF. De "goesting" is er in ieder geval. Steven begin al maar te trainen.








Geen opmerkingen: