zaterdag, oktober 06, 2007

Korte trage duurloop

De 1/2 marathon van Flawinne is achter de rug en gisteren hadden we de verdiende rust- en snoepdag. Vandaag weer lichtjes begonnen met een 42' korte trage duurloop. Een dikke 6,5 km heb ik in dit "tijdsbestek" overwonnen. Voor morgen ben ik het nog niet zeker. Geen wekker en naargelang de goesting zal ik beslissen wat ik doe. Opnieuw lokaal trainen (sportstadion Izegem) of met de groep de baan op voor een iets langere training.

'k Moet toegeven dat ik toch regelmatig met mijn gedachten in Duitsland zit alwaar mijn collega-canicrossers nu bezig zijn met hun EK. Benieuwd naar hun resultaten.

Nutteloze weetjes:
* De slogan op de nummerplaten van New Hampshire luidt "Live Free or Die" (leef vrij of sterf). Vreemd genoeg worden de nummerplaten vervaardigd door gevangenen uit de staatsgevangenis in Concord.
* Je hebt 3 keer meer kans om te sterven door de Niagarawatervallen af te dalen in een ton, dan door Russische Roulette te spelen.

In mijn mailbox:
Een Limburger toont trots zijn puzzel aan een Antwerpenaar.
"Hier heb ik drie jaar aan gewerkt," zegt hij.
Antwerpenaar: "Is dat niet wat lang?"
Limburger: "Ah, nee op de doos staat 'tussen 2 en 4 jaar'."

Geen opmerkingen: