zondag, oktober 07, 2007

Alle dagen zondag

Geen wekker, lekker uitslapen ... heerlijk. Hadden we maar een week van 6 zondagen en één maandag! Alhoewel, we moeten niet overdrijven, laten we die maandag vervangen door een zaterdag. Nadeel, niet gaan lopen. Te laat op en geen zin meer om de loopkledij aan te trekken. 't Zag er ook redelijk mistig en ongezond uit -heb ik mezelf maar wijsgemaakt-
Maar ik ben streng voor mezelf. Morgen straftraining.

Op de site van de canicross gezien dat onze vertegenwoordigers het niet slecht doen. Medailles meebrengen blijft mogelijk.

Foto boven: Ene Sona Klikarova. Deze Tjechische is mij onbekend maar dat hare bobby er zin in had is wel te zien!)

1 opmerking:

Anoniem zei

ik had mijn "leven gewaagd" door buiten in de mist te gaan joggen en weet je wat Stefaan ? Ik heb het overleefd ! Wel eens mooi hoor, in die mist...
De canicross zag er weer leuk uit !!!