maandag, februari 04, 2008

VCF ledenfeest - part 2

Dat beeldjes soms meer zeggen dan woorden, zie (en lees een beetje) hieronder.


Foto boven: Controle van de boekhouding, de 100 euro die ik van Wilfried had gekregen om mijn handtekening te zetten was nergens meer terug te vinden.




Foto links en rechts: Zaal Jonkhove, ideale plaats voor een aperitiefje, etentje en quiz.




Foto boven: Etienne (midden) rustig de vraagjes aan het oplossen, Veronique mijn handschrift aan het bewonderen en Jurgen, de prentjes aan het zoeken.



Foto boven: Louis die hier zijn pokerface laat zien. Iedereen dacht dat hij het antwoord niet kende ... en ze hadden gelijk.



Foto boven: Quizmaster Wilfried, die het zelfs op zijn Frans "explikeerde" en zijn 2 grote helpers en makers van de quiz, zijn 2 bevallige assistentes Kim & Lindsey.


Foto boven: latere winnaar Francis in volle finale ... hebben hem een paar keer moeten wakker maken. " 'k Was mij aan het concentreren." Jaja!



Foto boven: Mijn 3 voorbeelden en leermeesters in de canicross; J.P, Berten en Wilfried. Kun je het me kwalijk nemen.



Foto boven: 't Was allemaal dik in orde. Vraag het maar aan de kindjes -groot en klein-

Geen opmerkingen: