dinsdag, februari 05, 2008

Rechtzetting

1000 x excuses, een blunder van formaat begaan, daarom deze rechtzetting. Op dit blog heb ik soms de waarheid een beetje ... aangepast. Nooit verkeerde zaken geschreven en onjuiste informatie doorgegeven met voorbedachte rade!

Enkele dagen geleden heb ik op dit blog de uitslag gezet van de veldloop te Ieper. Daarin stond o.a. dat Patrick Dierendonck ook zeer goed had gelopen, net als ikke. (tju, 'k ben weeral aan het aanpassen, laat ons zeggen dat we hebben meegedaan) Maar dat was het probleem niet. Naast zijn naam had ik "de Gavertrimmers" als zijn club gezet. Sorry!!!

Resultaat, euforie bij de Gavertrimmers want dit was een regelrechte topper die ze gratis binnenhaalden, een onverwachte aanwinst nog juist voor het sluiten van de transferperiode.

Treurnis alom bij Jogging Club Wevelgem. Hun prijsbeest was vertrokken, hun boegbeeld met
-niet onbelangrijk- zijn grote aanhang was vertrokken naar de concurrentie. Een vergelijking, het zou dezelfde impact hebben alsof De Sutter van Cercle naar den Club of nog erger naar den KVK vertrok.

Maar hier had Etienneke den bal volledig verkeerd gezien. Er was helemaal niks aan de hand, Patrick loopt nog altijd voor den Jogging club van Wevelgem en de Gavertrimmers pronken nog altijd met hun sterkhouders F & B Spencer. Den Jogging Club Wevelgem heeft onmiddellijk de onderhandelingen met de mogelijk vervanger van Patrick, nl Haile G gestaakt.

Wevelgem, Harelbeke en Patrick, mijn oprechte excuses, ik zal het nooit meer doen.
:-)

2 opmerkingen:

Roadrunner-69 zei

het is je vergeven hopelijk heb je daar niet per ongeluk een 80 jarige oorlog gestart :-p

Anoniem zei

Te veel vitamientjes tot u genomen vorig weekend, Etienne ?

't Is u vergeven.
Ik zelf loop - of liep - bij beide clubs, vandaar wellicht de verwarring.

En De Sutter, tja, spijtig voor hem, maar KVK moet hem nu niet meer hebben met één knie.
Dat opent natuurlijk deuren voor een bekerfinale.