vrijdag, februari 08, 2008

IVAC training

10,8km - 52'42" - 12,3km/hr - GHS:160 - 850m uitlopen
3 ronden: 19'10" - 17'53" - 16'39"
Goeie training al had ik terug het gevoel dat het zeer snel ging in het begin. Conditie is er nog niet. Morgen een "crosstraining" maw rustig bezig zijn. 'k Zal de honden nog eens meenemen voor een fikse wandeling en wat loopmomenten langs het kanaal.
Nutteloze weetjes:
* In de bewoonde wereld is Tasmanië de plaats met de zuiverste lucht.
* De zonnebril werd in de 13e eeuw door de Chinezen uitgevonden.
En niet Ray Ban dus.
--------------------------------
Belevenissen bij de Helpdesk:
* Klant: "Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg!"
------------------------------------------------------------------------
* Helpdesk: "Met Microsoft Tech. Support, kan ik u helpen?"
Oude vrouw: "Goedemiddag! Ik heb nu al vier uur op jullie zitten wachten! Kunnen jullie me alstublieft zeggen hoe lang het duurt voor jullie me helpen?"
Helpdesk: "Uhh..? Pardon, ik snap het probleem niet helemaal."
Oude vrouw: "Ik heb zitten werken in Word en ik heb meer dan vier uur geleden de helptoets al ingedrukt. Kun je me zeggen wanneer jullie nu eindelijk komen?"

1 opmerking:

Cremke zei

niet alleen het gevoel dat het snel ging, voor een duurloop was het gewoon snel. 't zijn al redelijke toppers die aan deze snelheid de HS laag houden