woensdag, februari 20, 2008

Avondje IVAC

3,6km in 15'58" - 6 x 800m, 200m tussen - cooling down
3'32" - 3'29" - 3'28" - 3'22" - 3'17" - 2'56"
'k Zag er een beetje tegenop om te gaan trainen door de pijn die ik voelde in de knie. Toch vertrokken met de gedachte enkel de opwarming mee te doen en daarna nog een beetje uit te lopen. Maar na de opwarming sukkelde ik toch op de piste en besloot ik maar om de 3 versnellingen mee te doen. Die verliepen zonder noemenswaardige problemen dus waarom niet de eerste sessies meelopen. Ik kon altijd afhaken als het niet meer ging. Begonnen aan de 6 series van 800m en wonder boven wonder verliepen die zeer vlot. Bij de laatste 800 heb ik nog eens goed kunnen doortrekken. Goeie training!
Nutteloze weetjes:
* De laatste woorden van Charles de Gaulle waren "Ca fait mal".
* De eerste bom die tijdens de Tweede Wereldoorlog door de geallieerden op Berlijn werd gedropt doodde de enige olifant in de Berlijnse zoo.
Sport Quotes
"Mijn gekste trainer? Dat was bij FC Köln de 'Generaal' Rinus Michels. Van hem kreeg ik ooit tweeduizend Mark boete wegens dribbelen."
Pierre Littbarski

1 opmerking:

Anoniem zei

ok, maar je mag die olifant toch niet onderschatten hoor ...