maandag, februari 25, 2008

Extra rustdag

Aangezien het met de gezondheid (niks ergs - verstopte neus) niet optimaal is heb ik toch maar beslist om vandaag een extra rustdag in te lassen. Mijn knie zal er mij dankbaar voor zijn. Morgen zou ik toch een duurloop moeten kunnen lopen. Desnoods een korte, als ik maar iets doe.

Nutteloze weetjes:
* De meeste soorten lippenstift bevatten visschubben.
* In Kansas is het verboden om vis te vangen met je blote handen.


Quotes
"Judo is een gebeuren waarin twee mensen in pyama tegenover elkaar staan zonder het plan te hebben naar bed te gaan."
Comedian Bob Hope
(Familie Spencer: 't is maar om te lachen)
"Sommige umpires kunnen op twee meter afstand nog geen tennisbal onderscheiden van een paasei met strik."
Tennisser John McEnroe

Laatst gekocht boekje: "Betere sportprestaties door natuurlijke fitmakers" - Birgit Kaltenhaler.

Geen opmerkingen: