donderdag, februari 07, 2008

Eurojogging

Vandaag was er een rustdag voorzien waar ik dan ook ten volle van heb genoten. Morgen staat er terug een loop met den IVAC op het programma.

Aan reisorganisator F.SPENCER en Family kan ik meedelen dat ik me internetgewijs heb ingeschreven voor de Eurojogging op 26 april. Bij deze laat ik u en de andere bloggers weten dat ik er alles zal aan doen om topfit aan de start te staan.

*Vanaf nu zal alles gewikt en gewogen worden ivm mijn eetfestijnen ... die na 22.00hr op het menu staan.
*Vanaf nu geen vitamientjes meer ... ook niet minder (uitdroging vermijden).
*Vanaf nu altijd op tijd en stond naar bed ... of er zou iets interessants op TV moeten zijn (voetbal, film, doc ...) of Linda zou FC de Kampioenen willen zien. (deja vu, waar heb ik dat nog eens horen zeggen?)
*Vanaf nu regelmatige trainingsessies ... als het lijf, het moreel en het weer meezit natuurlijk.

Uit goeie bron weet ik dat de bevoorrading dit keer in orde zal zijn op de Eurojogging

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

wow!! dat wordt gezellig bij de Eurojogging! Ik zie je daar Etienne!

Cremke zei

Op welke loop is die foto genomen? Daar moeten we eens naar toe. Voor de zekerheid plannen we alvast de Eurojogging. En de tijd speelt geen rol, als we aan de bevoorrading maar niets missen.