donderdag, februari 21, 2008

Klaarmaken voor zaterdag

Vandaag de benen stilgehouden en morgen een rustige duurtraining met IVAC. Zaterdagvoormiddag ga ik dan testen op de atletiekpiste van Izegem op de 5km. Geen benul van wat mijn tijd zou kunnen zijn of van wat ik nu reeds in mijn mars heb. 'k Zal in de groep proberen te blijven -aanklampen- waarvan ik denk dat ze net iets beter zijn dan ikke.

Een voorspelling: Anderlecht kwalificeert zich.

Voetbal Quotes
"Die Kroaten schoppen op alles wat beweegt, dus heeft ons middenveld niets te vrezen."
Bondscoach Berti Vogts voor Duitsland - Kroatië"
"Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet."
Berti Vogts
Nutteloze weetjes:
* De Nieuw-Zeelandse "Kea"-vogels houden ervan om de rubberen banden rond autoramen op te eten. Liefst van de KIA auto's.
* Op Sri Lanka staat er een tempel die speciaal werd gebouwd ter ere van een tand van Buddha.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet er wel een paar goeie voor Kroatië - België ;-)

Cremke zei

Beetje indelen zoals in 't zoniewoud hè. Niet te vlug starten, en vanaf km 2,5 à 3 aan een inhaalrace beginnen. Dat geeft altijd een goed gevoel en extra boost.