zaterdag, februari 23, 2008

5000m IVAC

5000m - 21'20" - 14km/hr - GHS:175

Dit is de tijd die ik kon verwachten dus ben ik niet ontgoochelt. Wel ging het naar het einde toe redelijk moeilijk. Vertrokken in een groepje waar het de eerste ronde iets te traag ging heb ik dan in mijn eentje geprobeerd om in het groepje te geraken dat voor me liep. Dat is me uiteindelijk niet gelukt. 'k Had me graag laten meedrijven in het groepje van o.a. Filip Verlinde (20'4") en Andy Gerne (21'04) maar ze waren te rap. Ook rap was BART COLPAERT (hij weer) die als eerste over de eindmeet liep met een tijd van 17'09". DEBERSAQUES PASCAL 2de en LEFEVERE JAN 3de maakten het podium volledig. Inderdaad de toppers van de Gavertrimmers waren ook afgekomen waaronder blogger Jan. Ook ex-blogger "Steve Trimmer" was van de partij.

Een verslag en de volledige uitslagenlijst is al beschikbaar op de site van IVAC.

Nu nog wachten op de foto's.

3 opmerkingen:

RunningRonald zei

wow! jij Turob man!!! goed gedaan Etienne!!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Je lijkt me redelijk 'in forme' en klaar voor het Canicross-seizoen (reden waarom ik op je blog terechtkwam). Ik hoop zelf in Vilvoorde te debuteren (allez, 't is meer proberen...). Tips voor een beginner altijd welkom... ;-)

Anoniem zei

Knap gelopen!!! Ferme tijd gelopen!
groeten Vincent en de weimaraners