donderdag, februari 28, 2008

Knie, lies of knieholte ...

... 't is altijd wel iets dat steekt of tegenpruttelt. Geen voorspellingen meer wanneer ik ga lopen maar ... normaalgezien morgenvroeg. Gisteren was er een vergadering van het IVAC-bestuur. Als nieuwbakken "kandidaat-bestuurslid" blonk ik uit door mijn afwezigheid. Ze zullen een skoon gedacht hebben van ikke.

Ondertussen ben ik wel al ingeschreven voor de Mergelland Marathon in Maastricht op 14 september.

Via het blog van Jogginggirl heb ik ook eens gaan neuzen bij de Medoc marathon. Maar dat feestje kan niet doorgaan aangezien ik de dag erop een canicrosswedstrijd heb in Loppem. 't Zijn niet zozeer de kilometers die ik vrees maar den drank! :-)

Nutteloze weetjes:
* Bill Clinton is de eerste linkshandige die 2 keer werd verkozen tot President van Amerika.
* In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken was niet George Washington de eerste President van de Verenigde Staten, maar wel John Hanson. Hij werd op 5 november 1781 verkozen en regeerde gedurende 1 jaar.


Quotes van "Ollander" Judoka Dennis Van Der Geest
"Als ik een vrouw zie met een lekkere kont, mag ik daar toch naar kijken?
Ik word daar gelukkig van."
----------------------------
"De hoeveelheid nutteloze informatie die over ons telefoonnet wordt uitgewisseld tussen vriendinnen die elkaar een half uur later in de stad ontmoeten, kan me erg verbazen."

1 opmerking:

Anoniem zei

nog een weetje: George Bush was de eerste compleet onhandige president ...