maandag, februari 18, 2008

CISM DAY RUN

10,5km - 50'20" - 12,5km/hr


* Vandaag deelgenomen aan de CISM DAY RUN, een universele jogging die georganiseerd werd in alle landen die lid zijn van de "Conseil International du Sport Militaire". De topsporters waren ook aanwezig en in totaal waren er ... "zeer veel lopers" aanwezig op deze mooie "loopdag". (750).
* Er was geen officiële tijdsopname en geen klassement. Iedere deelnemer liep naar eigen kunnen de 10,5km of de 6km in een zeer mooie omgeving. De bossen van Duisburg -een stuk van het Zoniënwoud- was het decor.
* De eerste kilometers werd er -noodgedwongen door de vele lopers- traag gelopen. Na km 2 (of 3) ben ik begonnen met een inhaalrace. De laatste 4 km's liep ik in het zog van een "snelle gazelle", een triathlonster, die de km's in 4'15" gemiddeld liep. Haar trainer die meeliep verbood haar om de laatste 2 km's sneller te lopen ... da vond ik nu eens ne goeie trainer.
* Als beloning kregen we allemaal een T-Shirt en een drankske kado. 't Was dik in orde, voor herhaling vatbaar.
Van verre Jan Schockaert en Alain Poppe gezien van dichtbij -met een klapke- Francis gezien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Etienne, ik wist dat ik je gezien had, spijtig niet kunnen babbelen met elkaar. Francis helemaal niet gezien..
Tot later!!!
Grtz, Jan en Carine

Anoniem zei

geef mij het telefoonnummer van diene trainer ne keer ...