zaterdag, februari 09, 2008

Op zijn zaterdags

* Vandaag rustdag zodat mijn enige activiteit een wandeling met mijn 2 "bobbies" was. Prachtig weertje trouwens om te wandelen. Morgennamiddag opnieuw, 'k weet alleen nog niet waar naartoe. Maar in de voormiddag ga ik eerst een duurloop van ongeveer een uurtje afhaspelen.

* Mijn loopprogramma voor 2008 nog eens onder de loep genomen en er meteen maar een paar uitdagingen erbij gelapt. Mijn programma is zoals ikzelf, zeer flexibel en dus altijd aanpasbaar aan de noden van de familie en de goesting van de dag. Alhoewel, eens op het programma moet er al een goede reden zijn om het niet te doen. Misschien kan er eentje verdwijnen omdat ik een andere wil lopen die mij interessanter lijkt of waar vrienden naartoe trekken en mij hebben kunnen overtuigen dat de vitamientjes daar ook lekker zijn.

Deze "wedstrijden" worden allemaal gelopen met één gedachte in het achterhoofd, 't moet plezant blijven en de beloning -het vitamientje- moet na de wedstrijd nog smaken.

2 opmerkingen:

Roadrunner-69 zei

zolang we voor ons plezier lopen en het resultaat van onderliggend belang is zal de beloning aaltijd blijven smaken.

Jogginggirl zei

Zo lang we niet vergeten dat we van Bourgondïsch Vlaanderen komen, zal die vitamine bevoorrading in de sjakos zijn zeker ? Zelfzorg heet dat dan...