zondag, februari 24, 2008

5000m IVAC bis - de beelden!

Vandaag rustdag, niet omdat ik moe of uitgeput ben maar omdat ik mijn knie nog een extra dag rust gun.

De foto's van gisteren waren al "online" hieronder enkele bekende atleten. Ga een kijkje nemen op de site van IVAC.


Start van de 38 atleten met de Gavertrimmers vooraan!

Latere winnaar Bart Colpaert (23) met in zijn spoor 2 Gavertrimmes waaronder Jan. Net ervoor ikke, maar vergis u niet ik ben niet aan het hazen. 10m verder zag ik hun hielen!

Ikke in het gezelschap van triathlonman Jacques Taillie (32). Vergis u niet, we liepen niet samen, 10 m verder zag ik zijn hielen.

Jong talent Cedric Gerne

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed gelopen Etienne , ja een gaatje toelopen op een 5000m is zeer moeilijk , daarom is de start o zo belangrijk en moet je voor de wedstrijd eigenlijk al bepalen bij wie je wilt lopen , ik moest jammer genoeg snel weg na de wedstrijd . Tot de volgende ( de 10000m ), waar ik bart probeer te kloppen !!!!

Dirkjogt zei

Proficiat, mooie tijd gelopen. Zonder de honden deze maal.