vrijdag, augustus 10, 2007

Zoals beloofd ... erin gevlogen

18,5km - 1hr37'52" - 11,34km/hr - GHS:149


Erin gevlogen maar ik geef het toe, het lijkt nog altijd meer op fladderen dan op vliegen. Het aantal km's opdrijven is nu het motto en daar zijn we mee begonnen. Het eerste gedeelte (+/- 7,5km) heb ik alleen gelopen -zeer rustig tempo- daarna meegelopen met de collega's van IVAC. De laatste +/- 3,5km in een tijd van 3'15" (als ik het goed gehoord heb).

Reg, vertel de collega's maar dat ik niet aan het slabakken ben omdat ik nu in verlof ben, integendeel. Dat ze maar flink doortrainen anders zien ze mij enkel aan de start van de 1/2 marathon en daarna op het terras -met mijn vitamientje- waar ik zal wachten op jullie. :-)

Steven, vanavond niet (lopen te Erpe-Mere), 'k heb mijn wedstrijdje al gelopen. Benieuwd naar uw resultaat. Misschien kan ik ooit eens voor u eindigen op een canicross. Als je een slechte dag hebt en ik een supergoeie. 't Is trouwens al een tijdje geleden (veel te lang) dat ik nog iets over de canicross "blogde". Daarom hieronder een actiefoto van de canicrosswedstrijd te Spiere-Helkijn.


Nutteloze weetjes:
* De lievelingspaarden van zowel Alexander de Grote als Julius Caesar leden aan kleine misvormingen. Ze hadden extra tenen.
* Volgens The Solitary Vice, een boek voor dokters dat rond 1890 verscheen, eten vrouwen die masturberen veel voeding dat mosterd of azijn bevat.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

3,5 km in iets meer dan 3 minuten! Dat betekent dat je naar de Spelen mag volgend jaar. Gefeliciteerd, Etienne!:-)

Stefaan zei

Verdorie, rap veranderen. Mijn toetsenbord hé!