donderdag, augustus 23, 2007

Te weining KMs

11,5km - 1hr02' - 11km/hr - GHS:145

'k Was wel van plan om minstens de helft meer te doen, maar 't ging weer van geen kanten. Toch iets moeten doen aan mijn eetgewoontes, zowel op gebied van
hoeveel ik eet, wat ik eet en wanneer ik het eet!

'k Begin serieus te twijfelen aan mijn deelname voor "Dwars door Izegem". In de komende dagen moet het deftig gaan beteren -gemakkelijker lopen, geen vermoeide benen- of 't zal deelnemen zijn als helper.

We zullen maar een vrolijk deuntje spelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Stef,

Nu niet opgeven op een week van je doel na al je harde werk (je hartslagwaarden zijn uitstekend om het tempo van 12km/uur te lopen). Moest je toch meedoen als helper dan zie ik je wel zaterdag want ik ga meedoen al ben ik niet honderd procent getraind maar dat hoeft ook niet 't zal een training worden.

Reg