vrijdag, augustus 03, 2007

Gedaan voor deze maand!

1hr14'40" - 15km - 12km/hr - GHS:150

Langzaam de km opdrijven, dat is mijn motto. De snelheid zal later wel komen ... (n)ooit, who cares. Zalig weer om te lopen, warm maar zo heb ik het graag. Eens goed zweten en daarna, na de inspanning, een uurke in een heet bad met krant en humo. Morgen rusten (misschien), zondag opnieuw een lange duurloop.

Vandaag was het mijn laatste "werkdag" al ervaar ik mijn job niet als echt werken. Wat moest afgewerkt zijn was afgewerkt, mijn collega's die gerust vrienden kunnen genoemd worden zullen volgende week voor de "final touch" zorgen.

Het laatste muzikaal parelke van de geniale Marvin Gaye. Kan gerust gebruikt worden door gedreven lopers/loopsters. Als we er echt voor gaan dan kunnen we alles aan.


1 opmerking:

Tereze zei

"een uurke in een heet bad met krant en humo..."
Niet goed Etienne; mag niet!!! Het staat allemaal in e-gezondheid : "Deze studie bevestigt de stelling die beweert dat de plaatselijke temperatuur een invloed heeft op de hoeveelheid en de beweeglijkheid van de spermatozoïden. Het zou dus wel eens nuttig kunnen zijn de temperatuur als onvruchtbaarheidsfactor te onderzoeken. Dus, heren, als u twijfelt aan uw vruchtbaarheid, vermijd tenminste al sauna's en hamams en eigenlijk ook zeer warme baden!" Kom later niet klagen hé jong :-))))