zaterdag, augustus 04, 2007

Lopen met muziek

Speciaal voor Steven, mijn top 5 van de ideale loopmuziek. Wat vandaag in mijn top 5 staat kan er morgen weer volledig anders uitzien.

Persoonlijk loop ik niet veel met muziek, ik kom altijd wel iemand tegen die ik ken en waar ik dan mee kan "babbelen". Op wedstrijden -canicross en andere- loop ik al zeker niet met iets in of op mijn oren.

Maar probeer deze 5 eens, je zal er gegarandeerd sneller door lopen!

1. Neil Young - keep on rockin' in the free world

"Rockin" zal dus altijd vervangen en meegezongen worden als "running", dichterlijke vrijheid! (Is ook al eens besproken geweest op een vorig blogske)

2. Marvin Gaye & Tami Terrell - "Ain't no Mountain High Enough"

Deze genialiteit heb ik de vorige dagen meermaals in mijn "blog" geplaatst, onovertroffen!

3. Pink Floyd-Run like Hell



Als je beslist om op deze tonen een versnelling te plaatsen, het duurt 5'34" ... goat er moar ne kje voorn!

4. Kate Bush - Running up that Hill



Voor variatie in de training, neem een heuvelke!

5. Herman van Veen - Opzij



Dit kon evengoed op 1 staan, misschien wel te gebruiken tijdens een wedstrijd. Bewonder de hondjes.

1 opmerking:

RunningRonald zei

Het nummer van Pink Floyd kende ik nog niet maar het is wel lekker!