donderdag, augustus 30, 2007

Laatste training

7,4km - 44'
Voila, mijn laatste km's zitten erop. Morgen niks en zaterdag alles ... of ook niks. Ben benieuwd hoe ik mijn eerste +30-tiger zal ervaren. Mijn grootste zorg is de lies. Hopelijk kan ik zonder pijn de wedstrijd uitlopen. Ook de 12km/hr zal in het begin efkes lastig zijn. Dit tempo kan ik wel aan maar direkt al van in het begin is een beetje straf voor een trage starter. Zaterdag zal het dus mijn tweede "Dwars door Izegem" zijn maar dit keer als loper en niet als seingever op de fiets.

Kleine meisjes worden groot. Nu heeft Laura een ander speelkameraadje maar onze 2 honden kunnen nog altijd rekenen op de nodige aandacht van grote Laura.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

2 honden, een grote dochter die de papa fier maakt en een eerste dertiger in het verschiet ... het leven lacht je toe! Succes zaterdag!

Anoniem zei

Succes morgen tijdens je 30km. Ik wou graag seingever spelen, maar een wissel op het werk gooit roet in het eten.