zaterdag, augustus 11, 2007

Lopen op een rustdag

6km - 46'22" - 7,8km/hr - GHS:120


Vandaag was er een rustdag voorzien maar ik ben mee gaan lopen met vrouwe Linda. Ze beloofde mij om traag te lopen zodus kon ik wel een recuperatieloopje "meejoggen".

Koen liet mij weten dat ik al klaar ben voor de Olympische Spelen. Op mijn blogje van gisteren stond dat ik 3,5km gelopen had in 3'15". Ik moet dringend een nieuw toetsenbord aanschaffen, al die "tiepfouten". De correcte tijd is 15'15". Weliswaar geen Olympische tijd toch redelijk rap voor ikke.

Nutteloze weetjes:
* Muggen hebben tanden. En zeker de muggen in onze slaapkamer!
* De mannelijke scorpioenvlieg slaagt erin om zich door andere mannetjes te laten voeden door een vrouwtjesvlieg na te bootsen. Dat is een truc die niet enkel onder de vliegen wordt gebruikt.

Voor de mensen die in deze zonnige tijden naar een beetje afkoeling verlangen, een mooie "canicrossfoto"

Geen opmerkingen: