dinsdag, augustus 21, 2007

Kort trainingske

't Was voorzien om een uurke te gaan lopen maar 't is mislukt. Na 35' kwam ik Bart D tegen en we hebben nog een dikke 20' staan babbelen. Maar het ging over trainen dus in feite heb ik wel een klein uurtje aan het sporten geweest.

Morgenvoormiddag ga ik eens trainen met mijn 2 "bobbies" in het sterrebos. Ideale ondergrond voor mijn honden, iets minder voor mij (boomwortels).

Nutteloze weetjes:
* De vierde schouw van de Titanic werd aanvankelijk louter als versiering aangebracht. Ze werd uiteindelijk toch nog gebruikt... als ventilatieschouw voor de keuken.

* De Aetherius-gemeenschap gelooft dat Jezus nog leeft en op de planeet Venus woont. Ze zijn niet goed wijs, 't is op Mars!

Laatst gekocht boekske: Ijsval van Kitty Sewell (debuut)

Hieronder een sfeerbeeld van een canicrosswedstrijd aan onze kust. Jammer dat we die niet meer hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

dag Stef

Eerst en vooral proficiat met je resultaat van de 10miles.
De boog moet niet altijd gespannen zijn.
Hopelijk tot in Kachtem.
Reg