woensdag, augustus 22, 2007

Sterrebostraining

De 2 rondjes in het sterrebos met mijn 2 viervoeters is goed meegevallen wegens niet gevallen. De omloop lag er wel zeer modderig bij. Zico en Chippie waren precies 2 modderduivels en ikzelve was ook redelijk beslijkt. Daarna met z'n allen de auto in -proper- en eens thuis vonden die 2 het zeer normaal dat ze overal hun pootafdrukken konden zetten. In plaats van te douchen heb ik eerst nog eens met den dweil rondgelopen vooraleer ik Linda ben gaan afhalen. Daarna, omdat 2 toerkes sterrebos een beetje weinig was, ben ik nog een dik half uur gaan lopen op het sportcentrum om toch aan mijn loopuur te komen.

Vanavond spelen de rode duivels. Hopelijk spelen ze nu eens zonder een ei in hun broek en als echte mannen!

3 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Sterrebos !!!! ik heb gisteren avond nog eens goed opgelet als je niet tussen de struiken beland was (weet je wel "boomwortels en voetjesopheffen) ;-)

Anoniem zei

En ze hebben als echte mannen gespeeld, onze Rode Duivels. Het was weeral een jaar geleden dat ze gewonnen hadden. Moeten we nu weer een jaar wachten op de volgende overwinning?

Anoniem zei

en ze hebben verdorie gewonnen ! de wonderen zijn de wereld nog niet uit !