donderdag, augustus 02, 2007

Morgen mijn laatste ...

werkdag! Dan kan ik genieten van een welverdiende rust/vakantie. De eerste verlofweek zal ik al kunnen beginnen met te ... werken. Hopelijk heb ik 's avonds nog een beetje tijd en de energie om te gaan lopen.

Nutteloze weetjes:
* Johannes was de enige van de 12 apostelen die een natuurlijke dood stierf.
* De Verenigde Staten van Amerika verloren geen enkele oorlog waarin ezels werden gebruikt.


Het 4de parelke al weer van de onsterfelijke (al is hij al enkele jaren dood) Marvin Gaye.
'k Dacht eraan om eens een top 5 samen te stellen met zijn beste songs maar 't is mij niet gelukt. 't Zijn allemaal nummer "ééns"!!! Mercy, mercy, mercy
Morgen het laatste parelke van Mister MG, echt iets voor de geoefende loper!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prettige vakantie, en niet teweel werken, vergeet je tussendoor niet te ontspannen

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Prettige "congé" en GENIET ER VAN !!!!