zondag, augustus 12, 2007

Duurloop met Miss Sarajevo

13,5km - 1hr17'29" - 10,45km/hr - GHS:141

Een rustige duurloop en deze keer niet alleen maar uitzonderlijk in het mooie gezelschap van Nick Cave, U2, AC DC, The Pogues, The Pixies ...

Sommigen deden me onbewust sneller lopen -As The Bottle Runs Dry - The Wolf Banes-
andere doen me dan weer iets trager lopen, laten me wegzinken in gedachten waarbij ik km's, minuten en alle andere normale gewaarwordingen vergeet.



Het allermooiste dat U2 ooit heeft uitgebracht en die mij totaal van de wereld laat lopen is "Miss Sarajevo". Niet alleen Pavarotti is daar schuldig aan, mijn 6 maanden verblijf in deze verwoeste stad heeft daar ook veel mee te maken. Een half jaar heb ik tussen deze getergde en getiranniseerde mensen mogen leven. 'k Ga nu niet beweren dat ik tranen in de ogen krijg maar toch een klein "kropke in de keel".

1 opmerking:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Ik heb daar het grootste begrip voor , je hebt dat nog meer als je daar geweest bent , ik had z'on gevoel toen ik in Roemenie ons adoptiedochtertje uit een weeshuis gaan halen zijn , die beelden zie ik nog hedendaags voor mij (woorden tekort) je hebt dan eentje kunnen "redden" ....